Kegigihan Seorang Cikgu Untuk Menjadikan Kehidupannya Lebih Baik

Terlebih dahulu saya mengucapkan tahniah in advance kepada anda yang berusaha menonton video ini sampai habis.

Video ini adalah perkongsian seorang guru yang berusaha menjadikan kehidupan keluarganya lebih baik. Kita semua maklum, gaji seorang guru beribu-ribu jugak kan. Apa yang mengkagumkan saya gaji beribu-ribu itu tidak menjadikan beliau kekal duduk di zon selesa.

Beliau gigih menambah pendapatan keluarga melalui bisnes Shaklee. Kenapa gigih sangat? Kenapa sanggup bersusah payah? Tak cukup ke gaji beribu-ribu tu?

Tak nak berceloteh panjang. Korang tengok sendiri lah video ni.

EMPAT Semangat Baru Mak Bintang di Jom Hebat Mega 2014 from iReach HD on Vimeo.

Dapat belajar sesuatu tak?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge