Isteriku “SuperMak”

Kerana video ini, seorang suami bagi response di bawah ni kepada para isteri..

Bukan maksudnya laki tak reti masak, tak reti jaga anak & tak reti kemas rumah.

Kalau orang lelaki yg buat kerja2 di atas hasilnya jauh lebih baik pun daripada orang perempuan pun.

Haa, sebab tu chef tukang masak yg famous tu lelaki.

Cuma, dalam urusan sehari2 memang diakui lah korang ada skill dalam video tu.

Haaaa… tengok video ni sampai habis baru tau kenapa suami ni cakap macam ni..

Kenapa Emak Yg Sibuk Jaga Anak Pun Mampu Buat Bisnes. from iReach HD on Vimeo.

Share dengan suami anda tau..  :-)

isteriku hebat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge