ESP Shaklee Untuk Gastrik: Berkesan Ke?

Beberapa hari yang lalu saya diserang gastrik. Ya, Allah. Sakit betul gastrik kali ni. Jalan pun dah terbongkok-bongkok menahan sakit. Rasa macam nak berguling-guling pun ada jugak tau. Ini bukanlah kali pertama saya diserang gastrik. Tapi gastrik yang menyerang kali ini lebih kuat berbanding sebelum ini.

Saya telah mencuba beberapa cara untuk merawat gastrik ini. Saya tahu ESP Shaklee untuk gastrik sangat berkesan. Tapi disebabkan gastrik yang menyerang kali ini terlalu sakit, saya tidak yakin ESP dapat membantu. Jadi saya memilih untuk mengambil ubat dari farmasi.

Saya mengambil Ranitidine dan Magnesium Trisilicate Mixture. Namun begitu, kedua-dua ubat ini tidak langsung membantu mengurangkan rasa sakit saya. Jika sebelum ini, Magnesium Trisilicate Mixture sudah cukup untuk merawat gastrik yang menyerang. Tapi tidak untuk kali ini. Kemudian saya ambil ostematrix. Sakit masih juga tidak berkurangan.

Akhir sekali barulah saya bancuh ESP. ESP tersebut saya campurkan dengan Cinch Shake perisa coklat untuk menyedapkan rasa. Selain itu, saya juga masukkan juga horlicks dan Mealshakes Shaklee. Haaa.. Dah jadi 4 in 1 kan. Saya minum separuh je tapi dalam masa tak sampai setengah jam sakit gastrik tersebut berkurangan beransur-ansur hilang. Jadi, sangkaan saya salah. Walaupun gastrik kali ini teruk, namun ESP Shaklee tetap dapat membantu masalah gastrik. Oh ya.. Saya juga mengambil Omegaguard Shaklee.

Produk Shaklee Untuk Mengatasi Masalah Gastrik

1) ESP Shaklee (Energizing Soy Protein)

ESP Shaklee merupakan minuman berasaskan protein soya non-GMO. Saya pernah berkongsi DI SINI kenapa sangat penting untuk kita memilih produk soya berasaskan soya non-GMO. Tak sama tau soya GMO dan soya non-GMO.

Gastrik disebabkan berlakunya keradangan pada lapisan mukosa perut yang berpunca daripada pelbagai sebab. Antaranya ialah:

  • Penggunaan ubat tahan sakit dalam tempoh masa yang panjang
  • Merokok
  • Mengambil alkohol
  • Kopi atau minuman berasid lain
  • Penghasilan asid perut yang berlebihan (biasanya disebabkan oleh stress)
  • Jangkitan virus atau bakteria
esp shaklee

ESP Shaklee

2) Omegaguard

Omegaguard Shaklee mengandungi minyak ikan omega 3. Omega 3 membantu mengurangkan keradangan yang berlaku pada lapisan mukosa perut ketika gastrik menyerang. Penting sangat ambil omega jika diserang gastrik. Omegaguard sangat membantu. Kenapa saya sangat-sangat sarankan Omegaguard Shaklee berbanding supplement omega 3 lain yang terdapat di pasaran? INI RAHSIANYA–> KLIK SINI

OmegaGuard Shaklee

OmegaGuard Shaklee

Testimonial ESP Shaklee Untuk Gastrik

esp shaklee untuk gastrik

Kredit: mamailoveu.blogspot.com

esp shaklee untuk gastrik

Kredit: mamailoveu.blogspot.com

esp shaklee untuk gastrik

Alhamdulillah. ESP Shaklee untuk gastrik berkesan sangat. Lepas ni saya tak perlu ambil ubat-ubatan seperti Ranitidine dan Magnesium Trisilicate Mixture lagi kalau diserang gastrik. Dah ada produk yang berasaskan semulajadi kenapa nak pilih produk yang berasaskan bahan kimia sintetik kan. Betul tak?

Berminat untuk mengetahui tentang produk Shaklee untuk masalah gastrik dengan lebih lanjut? Hubungi saya sekarang.

SMS/WhatsApp: 019-4549200

atau

Email: info.vitamin2u@gmail.com

atau

Isi form di bawah ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge