Nutriwhite: Produk kecantikan berasaskan bahan semulajadi

Tahu tak, Shaklee mempunyai produk penjagaan kulit wajah iaitu rangkaian Nutriwhite Shaklee dan Enfuselle Shaklee. Haaa.. senyum-senyum tu tak tau la kan. Ramai yang ingat Shaklee ni jual vitamin jek.

Semua orang tahu, supplement Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi. Bukan menggunakan bahan sintetik.

Begitu juga dengan produk penjagaan kulit wajah, Nutriwhite dan Enfuselle. Kedua-duanya mengguna bahan semulajadi berasaskan tumbuh-tumbuhan. Jadi insyaAllah memang selamat sebab tiada bahan kimia sintetik digunakan.

Ramai sangat suka tau Nutriwhite ni. Kesukaan orang buka sahaja kepada kandungan dier yang berasaskan tumbuh-tumbuhan yang sampai 16 jenis ni. Tapi ada sebab lain jugak tau. Kalau nak tau sebab apa, kena la baca sampai habis.

16 ramuan produk Nutriwhite Shaklee Yang Berasaskan Tumbuh-tumbuhan.

1) Bearberry Meringankan, melegakan dan mengurangkan kerandangan
2) Soybean Mencerahkan, melembutkan, melembap dan mengurangkan tompok
3) Skullcap Meringankan, mengurangkan keradangan dengan flavanoid
4) Beech Tree Meringankan, meningkatkan proses semulajadi dan melegakan kulit
5) Strwberry Begonia Mencerahkan pigmentasi
6) Mulberry Mencegah kerosakan kulit akibat sinaran matahari dan melembapkan kulit
7) Peony Mencerahkan, melembapkan dan mengurangkan keradangan
8) Rosemary Mengurangkan keradangan
9) Aloe Vera Melegakan keradangan dan melembapkan kulit
10) Mountain Arnica Mengurangkan keradangan dengan flavanes
11) Cat’s Claw Menegangkan kulit dan menyegarkan kulit dengan cotechin
12) Kudzu Leaf & Roots Menegangkan kulit dan mengurangkan keradangan dengan isoflavones
13) Linden Menyuburkan dan menghidrat kulit pada peringkat dalam
14) Marshmallow Melembapkan kulit dengan tanin
15) Seaweed Memelihara dan menegangkan kulit
16) Green Algae Menyahtoksin dan melembapkan kulit

Perbezaan Nutriwhite Shaklee Berbanding Produk Penjagaan Kulit Wajah Lain Di Pasaran

Nutriwhite Shaklee dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Untuk pengetahuan korang, selama 3 tahun masa diambil bagi membangunkan produk ini.

Campurannya yang terdiri daripada 16 nutrient botani adalah ‘Patent-pending Whiten 16’ membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk memberikan wajah yang lebih cerah dan cantik serta sihat. Melanin ni adalah satu bahan dalam badan kita yang menentukan warna kulit seseorang.

Orang yang berkulit gelap mempunyai lebih banyak melanin berbanding orang yang berkulit cerah. So, Nutriwhite membantu mengurangkan melanin secara semulajadi supaya kulit kelihatan lebih cerah gitu.

Cerah dan cantik menggunakan bahan semulajadi tau. Bukannya bahan kimia. Memang sangat selamat.

 

Set Lengkap Nutriwhite

Set Lengkap Nutriwhite

 

Set Lengkap Nutriwhite

Set lengkap Nutriwhite terdiri daripada:

1) Gentle Action Makeup Remover 

2) Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15

3) Gentle Deep Foaming Cleanser (Pencuci muka)

Pencuci muka Nutriwhite memang best giler. Serius! Saya sendiri pengguna setia pencuci muka Nutriwhite. Korang bole baca pengalaman saya, kisah cinta saya dengan pencuci muka Nutriwhite DI SINI.

4) Soothing Radiance Whitening Softener (Toner)

Toner ni pun saya suka tau. Lembut je rasa di muka bila pakai toner ni.

testimoni toner nutriwhite

Testimoni pengguna yang telah menggunakan toner Nutriwhite

 

5) Daily Defense Whitening Essence

6) Spot Whitening Treatment

7) Overnight Renewal Whitening Cream

Secara keseluruhan, memang ramai sangat yang suka dengan produk nutriwhite Shaklee ini.

Bukan setakat menjimatkan, tapi yang penting selamat untuk digunakan.

testimoni set lengkap nutriwhite

 

 

 

Bagi yang tak rajin nak telan-telan vitamin untuk cantik, boleh campur toner Nutriwhite dengan collagen untuk dijadikan masker.

masker nutriwhite

 

Ini dia testimoni ‘live’ dari seorang pengguna Nutriwhite Shaklee. Sebelum ambil Shaklee, dia dah ambik produk lain tau. Tak tau apa kandungan produk tu sampai teruk jadinya muka dia.

Syukur, dia bertemu Shaklee. Tengok kulit dier sekarang. Jangan jeles! Heeehee..

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

Sekiranya korang berminat dengan produk Nutriwhite Shaklee ini, jangan malu-malu, jangan segan-segan, meh WhatsApp saya sekarang ni nombor ini.

SMS/WhatsApp: 019-454 8200 (SUE)

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge