Jadi Ahli Shaklee Bersama Jutawan Muslimah

Alhamdulillah… Saya bersyukur sangat sebab Allah buka hati saya untuk mencuba bisnes Shaklee ini. Dan yang paling saya bersyukur, Allah temukan saya dengan group yang betul dan mentor yang betul yang boleh guide saya dalam bisnes Shaklee ni. Tatau nak cakap macam mana ye betapa rasa bertuah sangat sebab saya adalah antara ribuan yang jadi ahli Shaklee bersama group Jutawan Muslimah.

Saya pernah menceritakan tentang kelebihan jadi ahli Shaklee DI SINI. Saya tau. Di luar sana ramai sangat yang dah lama mengamalkan Shaklee tapi masih belum jadi ahli Shaklee. Ramai yang beranggapan, jadi ahli Shaklee adalah untuk yang nak berbisnes sahaja. Tapi untung jugak tau jadi ahli Shaklee walaupun untuk makan sendiri dan untuk makan sekeluarga. Walaupun nak jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri saja, penting juga untuk memilih pengedar dan group yang betol. Kerana pengambilan supplement ini memerlukan consultation dan pemantauan berterusan. Pemilihan pengedar Shaklee dan group Shaklee yang salah boleh menyebabkan kita terkapai-kapai nanti nak dapatkan consultation tentang produk.

Bagi yang ingin jadi ahli Shaklee untuk tujuan berbisnes pula, perkara paling utama yang perlu anda pertimbangkan sebelum menjadi ahli adalah dengan memastikan mentor dan group yang anda pilih adalah betul. Seperti yang telah saya katakan tadi di awal-awal entry ini. Saya bersyukur sangat kerana telah memilih mentor dan group yang betul untuk jadi ahli Shaklee. Ya.. saya telah pilih untuk jadi ahli Shaklee bersama jutawan muslimah Shaklee. Dan yang paling menguatkan rasa ingin terus berbisnes dengan Shaklee adalah kerana disebabkan kelebihan bisnes Shaklee Malaysia seperti yang pernah saya kongsikan DI SINI.

Ok. Cerita banyak-banyak pon tak guna kan kalau tak tengok sendiri betapa hebatnya jadi ahli Shaklee dengan jutawan muslimah. Jadi saya ingin berkongsi dengan anda sedikit tentang Video Jutawan Muslimah Shaklee.

Best kan? Rasa semangat jadi berkobar-kobar je lepas tengok video ni. Sekiranya ada di antara anda yang berminat untuk menyertai group hebat ini, hubungi saya seperti nombor yang tertera di bawah.

——————————————————————–

Suhaida Suaid

Founder: http://vitamin2u.net

Founde: www.akumama.com

Call/SMS/WhatsApp: 019-4548200

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge