Cawangan Atau Branch Shaklee Di Malaysia

Terdapat 6 cawangan atau branch Shaklee di Malaysia dan 1 HQ Shaklee. Sikit jek kan. Sebagai pengguna Shaklee, tak kiralah guna Shaklee untuk makan sendiri aje ke atau pun untuk bisnes, penting untuk anda mengetahui di mana terletaknya cawangan atau branch Shaklee di Malaysia.

Kalau tak nak beli produk Shaklee dari pengedar Shaklee yang sah anda juga boleh beli produk Shaklee di cawangan atau branch Shaklee ini. Nak beli kat HQ dier pon boleh. Kalau nak beli produk Shaklee di cawangan atau branch Shaklee, anda mestilah menjadi ahli Shaklee terlebih dahulu. Kalau anda bukan ahli Shaklee, tapi nak beli sendiri produk Shaklee di cawangan atau branch Shaklee ini, anda boleh menggunakan nombor keahlian saya iaitu 906552 atas nama saya SUHAIDA SUAID. Bagi nombor ni je kat petugas Shaklee di kaunter anda dah boleh beli sendiri apa-apa produk Shaklee sekalipun walaupun anda bukan ahli Shaklee.

Sekiranya anda dan keluarga pengguna tegar produk Shaklee tetapi masih belum menjadi ahli, saya sangat-sangat menyarankan anda supaya daftar menjadi ahli Shaklee. Banyak sangat kelebihannya kalau dah jadi ahli Shaklee ni. Saya pernah menceritakan tentang kelebihan menjadi ahli Shaklee DI SINI. Jadi, macam mana nak mendaftar sebagai ahli Shaklee? Mudah je. Anda boeh hubungi saya melalui email: info.vitamin2u@gmail.com atau melalui CALL/SMS/WHATSapp di nombor ini 019-4548200. Ataupun anda juga boleh mendaftar menjadi ahli di mana saja cawangan atau branch Shaklee di Malaysia. Nak daftar kat HQ pon boleh. Tak de masalah. Dalam borang pendaftaran pada bahagian bawah sekali, anda perlu isi maklumat penaja. Anda boleh masukkan maklumat saya. Maklumat yang diperlukan adalah nama, no. telefon dan no keahlian saya. Berikut maklumat tersebut.

Nama: SUHAIDA BT SU’AID

No. Telefon: 019-4548200

Shaklee ID (Nombor keahlian): 906552

Sekiranya anda menggunakan maklumat saya di atas sebagai penaja, anda boleh menghubungi saya nanti ye. Ada sedikit cenderahati sebagai tanda penghargaan dari saya.

Ok, berbalik kepada cerita tentang cawangan atau branchh Shaklee di Malaysia. Berikut adalah senarai cawangan atau branch Shaklee di Malaysia termasuk HQ.

 

Cawangan Atau Branch Shaklee

Waktu Perniagaan

1. Headquarters
Level 9, The Pinnacle, Persiaran Lagoon, Bandar Sunway,
47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.

Tel: 603-5622 3188
Fax: 603-5622 3199
E-mel : customerinquiry@shaklee.com.my

 

Waktu Perniagaan

Isnin hingga Sabtu: 10:00 pagi hingga 7:00 malam

2. Kuala Lumpur
No 32, Jalan Seri Rejang 3, Pusat Industri Seri Rampai,
Taman Sri Rampai, 53300 Kuala Lumpur.

Tel: 603-4142 1067
Fax: 603-4142 1027

Waktu Perniagaan:

Isnin hingga Jumaat

10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu

(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

3. Penang
No. 81, 83 & 85, Jalan Todak 6, Pusat Komersial Sunway Perdana,
13700 Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Tel: 604-383 8261
Fax: 604-383 8560

Waktu perniagaan:

Isnin hingga Jumaat

10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu

(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

4. Perak
32, Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.

Tel: 605-241 8260
Fax: 605-241 8263

Waktu perniagaan:

Isnin hingga Jumaat

10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu

(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

5. Johor
47, 49 & 51, Jalan Molek 3/20, Taman Molek,
81100 Johor Bahru, Johor.

Tel: 607–350 7245
Fax: 607–350 7804

Waktu Perniagaan:

Isnin hingga Jumaat

10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu

(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

6. Kelantan
319, Section 25, Bandar Kota Bharu, Jalan Sultan Yahya Petra,
15200 Kota Bharu.

Tel: 609-747 8688
Fax: 609-747 7711

Waktu perniagaan:

Isnin hingga Jumaat

10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu

(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

7. Sabah
Lot 4.1, Neutron Point, Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat, 88300 Kota Kinabalu.

Tel: 6088-393 848
Fax: 6088-393 851

Waktu perniagaan:

Isnin hingga Jumaat

10:00 a.m. to 7:00 p.m.

Sabtu

(Pertama & Ketiga):

10:00 a.m. to 7:00 p.m

cawangan atau branch shaklee di malaysia

Suasana Salah satu branch Shaklee

Sekiranya ada di antara anda yang berminat menjadi ahli Shaklee, tapi tak tahu macam mana, boleh hubungi saya dengan beberapa cara di bawah:

Contact saya

SMS/WHatsApp: 019-4548200

Email: info.vitamin2u@gmail.com

Facebook Personal: https://www.facebook.com/suhaida.suaid

Facebook Page: https://www.facebook.com/personamedina/

Istimewa untuk pelanggan saya, konsultasi dan follow up secara percuma diberikan untuk anda. Hubungi saya sekarang!

:-)  :-)  :-)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge