Kulit Cantik Dengan ESP Shaklee

Mungkin ada di antara kita yang bersolek untuk menutup parut pada muka. Kalau parut di muka tu tebal, maka tebal jugaklah kena bersolek. Tapi tak semua orang suka bersolek kan. Hurmm.. Jadi, macam mana nak tutup parut jerawat tanpa bersolek? Boleh ke?

Boleh.. Cuma perlukan sedikit usaha dan ikhtiar je. Pernah dengar tak ESP Shaklee? Kita boleh memiliki kulit yang cantik dengan mengamalkan ESP Shaklee. Nama penuh ESP Shaklee adalah Energizing Soy Protein Shaklee. Yaa.. ianya adalah supplement berasaskan soya yang sangat famous keluaran Shaklee. ESP ni adalah minuman berasaskan soya yang lain daripada yang lain tau. Sangat berbeza dengan minuman soya yang ada di pasaran. Kalau di pasaran, minuman soya yang dalam kotak tu biasanya kandungan gulanya adalah tinggi. Sangat tidak sesuai untuk diamalkan hari-hari. Soya yang digunakan juga biasanya dimodifikasi secara genetik yang tidak bagus untuk kesihatan badan. Saya pernah menceritakan kelebihan ESP Shaklee berbanding minuman berasaskan soya yang lain DI SINI. Klik link ini untuk mengetahui kenapa ESP Shaklee adalah supplement berasaskan soya yang terbaik berbanding yang lain.

Bagaimana ESP Shaklee dapat membantu mencantikkan kulit?

ESP Shaklee mengandungi 9 asid amino penting yang perlu untuk tubuh. Asid amino ini adalah komponen protein yang membantu badan membina sel-sel baru. Bagi orang yang mempunyai parut jerawat, pembinaan semula sel-sel baru adalah sangat penting untuk menggantikan sel-sel kulit yang telah mati. Tanpa asid amino ini, sel-sel baru tidak dapat dibentuk. Sebab itulah parut jerawat tak nak hilang. Antara punca parut jerawat tak nak hilang sebab komponen protein tidak mencukupi untuk membina sel-sel baru bagi menggantikan sel-sel lama dan sel-sel yang rosak.

Mungkin ada yang beranggapan makan makanan yang berprotein sudah mencukupi untuk menampung keperluan badan membina sel-sel baru. Namun harus kita ingat, makanan yang kita makan belum tentu mengandungi kesemua 9 asid amino yang diperlukan oleh badan. Di samping itu, proses memasak makanan juga menyebabkan sebahagian protein dan asid amino musnah. Sebab itulah kita memerlukan makanan tambahan seperti ESP ini untuk menggantikan protein yang hilang tadi akibat proses masakan.

Selain daripada mengamalkan ESP Shaklee untuk mencantikkan kulit, terdapat beberapa cara lain yang boleh diamalkan bagi menghilangkan parut jerawat di muka. Kalau nak tau tips-tips menghilangkan parut jerawat boleh BACA DI SINI.

Dah ramai orang yang menggunakan ESP Shaklee ni. Mereka yang dah pernah beli ESP ni mesti akan ulang order lagi sebab memang berkesan. Anda boleh baca testimonial seorang wanita yang pertama kali mengamalkan ESP Shaklee ni. Asalnya wanita ni amalkan ESP untuk menjaga kesihatannya yang sedang mengandung. Tapi tak disangka-sangka ESP juga bagi kesan terhadap kulit mukanya!

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang ESP (Energizing Soy Protein)?

Anda boleh hubungi saya melalui beberapa cara di bawah:

SMS/WhatsApp: 019-454 8200

Email: personaglitters@gmail.com

Facebook Fanpage: Persona Medina

Facebook saya: Suhaida (boleh chatting untuk tanya apa-apa soalan tentang supplement)

Konsultasi percuma untuk pelanggan saya sahaja ye :)

 

kulit cantik dengan esp shaklee

2 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge