Vitamin Untuk Kecantikan Kulit

Sebut je Shaklee semua orang tau kan. Memang kenal sangat lah dengan Shaklee kan. Sana sini orang dok sebut-sebut. Sebut je Shaklee kebanyakan orang sebut vitamin menyusu. (Yer.. ramai mempunyai persepsi sebegini. Percayalah). Iyerr.. Shaklee sangat sinonim dengan ibu yang menyusukan anak. Tetapi sebenarnya, Shaklee mempunyai pelbagai rangkaian produk bukan sahaja vitamin menyusu. Kalau nak kelihatan cantik dan berseri sekaligus sihat dan bertenaga, Shaklee adalah pilihan terbaik.

mata cantik

Nak sihat, nak cantik, nak cuba Shaklee tapi tak tahu nak ambil vitamin mana. Banyak sangat vitamin Shaklee ni. Sampai tak tahu nak pilih. Tolong…!

Ok. Masalah kulit setiap orang berbeza. Ada yang berjerawat batu. Ada juga yang mempunyai kulit tanpa jerawat tapi kusam dan tak bermaya. Nampak pucat je. Ada juga yang dah tak de jerawat tapi parut bekas jerawat lama masih tidak hilang. Ada juga yang mempunyai jerawat halus sahaja. Untuk target setiap masalah kulit ni, pendekatan dan produk yang digunakan juga sedikit berbeza. Tak de la beza banyak sangat. Sikit-sikit sahaja. Tapi yang penting perlu pilih produk yang sesuai untuk menangani sesuatu masalah kulit.

Kat bawah ni senarai produk dari rangkaian Shaklee yang sesuai untuk mangatasi masalah kulit. Harus diingat BUKAN SEMUA PRODUK ANDA PERLU AMBIL YER. Macam yang saya katakan tadi, setiap masalah kulit, ada produk tertentu yang harus digunakan. Kena pandai pilih. Sebelum menggunakan apa-apa produk consult dulu dengan saya. Ohh ya.. FREE consultation untuk pelanggan saya sahaja tau. 

 esp shaklee

Alfalfa COmplec Shaklee

ESP (Energizing Soy Protein)

Alfalfa Complex

 Vitamin E Complex Shaklee

vitamin c shaklee

Vitamin E

Vitamin C 500mg / 100mg

 

Vitamin B Complex Shaklee

Vitamin B Complex Shaklee

 

zinc complex shaklee

Vitamin B Complex

Zinc

 GLA Complex Shaklee

vivix shaklee

GLA Complex

Vivix

 collagen powder shaklee

Collagen Powder

Sekiranya anda mempunyai masalah kulit tidak kiralah masalah ringan atau teruk dan ingin mencuba mana-mana produk dari rangkaian Shaklee, anda boleh menghubungi saya untuk penerangan lanjut. Seperti yang saya katakan di awal-awal tadi, setiap masalah kulit memerlukan pendekatan produk yang berbeza untuk menanganinya.

Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk-produk ini?

Anda boleh hubungi saya melalui beberapa cara di bawah:

SMS/WhatsApp: 019-454 8200

Email: personaglitters@gmail.com

Facebook Fanpage: Persona Medina

Facebook saya: Suhaida (boleh chatting untuk tanya apa-apa soalan tentang supplement)

Konsultasi percuma untuk pelanggan saya sahaja ye :)

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge